Thursday, May 24, 2012

Assignment oh assignment!

Salam to all...

busy sungguh la minggu ni..assignment dah sampai langit dah. Last Monday g HKL ade appointment. ntah kenape lepas amek darah tu terus pitam. tak penah-penah la nak pitam mase amek darah kali ni pitam pulak. mase amek darah kat pusat kesihatan yang selang seminggu tu pun tak pitam.pelik-pelik....udah la pitam gagah kan diri gak nak g kelas en.Ramli. naseb baek tak jadi wat biopsi.kalau tak memang tak g la kelas tu.

on Tuesday lak presentation for persuasion. memang teruk aku mase tu..entah macam mane sume bende yang dah praktis tak terkeluar.hilang berterabur semua.worst presentation ever!bengang je dengan diri sendiri. sekarang ni pulak aku nak siap kan video and presentation for information system.then nak focus on ETR. lucky me economy dah setel.

kat bawah ni gambar-gambar muke orang yang dh present plus gambar dengan dr. Dinna yang gorgeous.







ni la keadaan aku sekarang...aku sangat pening and penat.tapi takpe.name pun student kan
btw name tucen ni mickey.die ade adik name minnie.name bapak die gemok and name mak die ketot.
hihihi


p/s: aku sebenar nye tak leh dekat ngan tucen.alergik ngan kutu-kutu nye. ni tucen housemate shaye.

okeh.dah abeh menconteng.tata!

No comments:

Post a Comment