Sunday, May 13, 2012

Novel reviews

Salam to all...

aku ni suke sangat membaca.kadang-kadang sampai paper lama yang ibu nak buat alas barang pun aku bace gak. sekarang ni pun aku dalam mood rajin nak beli novel sampai kena marah la gak.tapi bagi aku novel-novel aku tu macam aset.sayang sangat kat koleksi novel aku tuh. so dengan rajin nye aku pn nk wat review. my friends and cousins pun selalu nye tanye gak my opinion on what novels should they buy. at least berguna gak language knowledge that i have. bukan semua novels bahasa nye sedap dibaca. kadang-kadang cerita best tapi bila bahasa yang digunakan tu tak sesuai langsung jadi tak best.

Sebelum aku nak wat review, aku nak mintak maaf siap-siap kalau-kalau ade yang tak suke dengan apa yg aku komen. pendapat orang tak sama. plus mulut aku ni takde penapis. i said what i meant and i meant what i said. post lepas ni la aku start dengan review ye. nak pilih dulu buku ape.tata!

No comments:

Post a Comment