Monday, November 26, 2012

tekanan mula dirasai....

Salam to all.....

fuhfuhfuh....aku dah mule dah rase tekanan ni.bukan tekanan sebab nak kawen ye.kalau tengok ticker aku tu lambat lagi.ade lagi 9 bulan.hehehehe~ ni la die suke wat keje last minit. nape rase tekanan? stress wooo tengok jadual EPC690 tadi...udah la kelas tak menentu.dapat plak yang tak berkenan di hati.... sume yang dah tengok jadual tuh rase nak nangis.termasukla aku ni.... T_T

aku wat research pasal comparison between original and abridged version novel...tapi susah nak cari journal. sebab nye aku nak compare sentence structure.ngekngok dah kepale ni...blur gile!minggu ni nak xnak kne jugak jmpe my superkind supervisor..she is so kind and i'm like adoi segan nye....die baik tapi aku tak wat pape. 

oh yes.theme for our pre-grad dinner dah tau dah. retro and rock glamorous..i loikkeee~ prefer to be rock glamorous rather than retro. it will be held on 11/12/12 which is one day before my parents 26th anniversary (12/12/12) and my cousin fadil will get married on the same day. this saturday plak ade finishing school..rosak plan nak g majlis tunang che ma...huhhuhu~cedeh nye..nape la bitau last minit.hish! papehal pun kepale aku memang cukup serabut.nak muntah pun ade gak...workplace portfolio pun x setel lagi.nak nangis.....

okies..regarding my wedding preparation..actually nothing much..cume nye aku dah book for catering, mak andam+pelamin+baju. yang lain xsetel lagi...aku tengah mencari OP ni..xjumpe lagi yang berkenan di hati.ade yg berkenan tapi over the bajet pulak.almaklumlah..abeh blaja terus kawen. yang dekat kelantan maybe aku g sane bulan 3 nanti.cari baju.belah sane xde sanding cume makan beradap je. dapat pulak incik hafiz yang sume nye ni taknak itu tak boleh...aku pun kadang-kadang naik hangin.

sekarang ni ak tengah membahgikan diri aku kepada tiga. satu kerja, satu research and satu lagi tolong k.sheila wat preparation for her wedding. yela kat sini die sorg.family kat penang. so sebagai bakal sepupu yang baik, aku and azie tolong la ape yang patut.currently we are working on her guestbook. disebabkan kami xdan nak g penang awal, kami cum buat ape yang perlu je. bile kat KL baru everything is on us. jadual memang dah pack gile.kat bawah ni korg tengok la jadual ak ye.


30/11/12 - jumpe supervisor
1/12/12 - finishing school (mencik! suke bitau last minute)
7/12/12 - packing barang and off to penang
8/12/12 - my cousin's solemnization (anol & sheila)
9/12/12 - wedding reception
11/12/12 - pre-grad diner
12/12/12 - my parents 26th anniversary
15/12/12 - Anol's wedding reception in KL
21/12/12 - balik Moncheh. rewang coz maklong tak mo pakai caterer..mmg meraung la nk masak bebanyak
22/12/12 - weddding reception kek Moncheh (Anol & Sheila) & (Fadil & Tina)
26/12/12 - submission of workplace portfolio
14/01/13 - class begins
21/01/13 - submission of research paper

there you go. see...fully booked until january 2013. sesape yang nak kasi aku undangan kawen ke memang sory sgt2 xdapat datang..even my best friend engagement  pon aku tak dapat g...takpe ye che ma. wedding ko nanti insyaallah aku sampai..

okieh.penat dah menconteng.sambung len kali.tata~

No comments:

Post a Comment