Thursday, June 14, 2012

Intern + EURO

Salam to all...

Sebenar nya kepala aku serabut sangat-sangat.......sem depan dah nak intern...tapi aku tak dapat tempat lagi....tinggal sebulan je lagi ni..yag lain-lain dah dapat dah.aku je lagi yang tak dapat..banyak tempat dah aku anta...bile sume orang dah dapat aku jadi cuak sebab nye aku tak dapat lagi....cane ni.....risau tak berhagak dah aku ni..mane dengan serabut nak final lagi. serabut kepala aku! kalau kat tempat biase tu aku tak boleh masok dah..anak staff mane bleh dok HR.aku nak je anta application lain.tapi aku hesitate.aku taknak ape yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran.

dalam serabut-serabut pu aku still gak tengk EURO.team faveret aku? mestila Germany. incik Hafiz pulak pilih Holland...tapi based on two previous matches ade harapan Dutch ni balik awal.Lawan Denmark ari tu kalah 1-0.then jumpe Germany semalam kalah gak 2-1. aku memang penyokong German dari aku start pandai tengok bola mase 2002.

Mase tu aku form 3.nak exam sibuk tengok world cup yang held kat South Korea -  Japan. Aku ingat lagi Miroslav Klose score 5 bijik mase lawan Arab Saudi.heh! Sekarang pun Klose main gak lagi.tapi dah jadi kuda tua la...penggantinye Mario Gomez. So far dalam EURO ni Gomez dah score 3 bijik gol dah. hopefully la die fit sampai final nanti. same goes to Mesut Ozil. mamat ni memang menyerlah mase World Cup 2010. BTW, he's a Muslim ye.nampak macam kecik tapi bile kat padang bukan main lagi.  harap-harap kali ni Germany yang menang EURO 2012..walaupun mase final 2 aku ade paper..aku nak tengok gak

untuk yang tak kenal orang-orang yang disebut tu ni gambar-gambar nye:


ni team Germany


ni Mario Gomez


ni Mesut Ozil


and this one Miroslav Klose

No comments:

Post a Comment