Saturday, June 2, 2012

So what?

Salam to all...

bunyik title cam marah kan?takde la marah mane actually..tapi benda ni pendam dah lame...since first day we know each other. aku and incik Hafiz asal negeri lain-lain.kenal pun thru fon.yela zaman tuh takde lagi facebook. tak tau kenapa sampai sekarang issue ni dibangkitkan.ape masalah nye pun kalau aku dari negeri sembilan and die dari kelantan??!!we have been together for more than six years now. why people keep asking do you think this is right decision? tolong la.kenape perlu discriminate antara negeri?

yes i understand that we have different culture. but that doesn't mean that we can discriminate.aku pun banyak tanye orang tentang culture die and die pun tanye aku pasal adat family aku. ape hak korang-korang kat luar tu nak pertikaikan hubungan kitorang. aku penat dah sabar bile orang pertikaikan hubungan kitorang. yang korang sakit ati sangat tengok aku hepy kenape? ha mule dah emo ni.....

ibu ayah aku pun tak pernah halang hubungan kami.sebab nye incik Hafiz aku tu jumpe ayah and ibu depan-depan kata nak kawan ngan aku.Alhamdullilah, restu ibu ayah buat kitorang dapat bertahan. tak lame lagi aku and die akan bertunang. aku harap sangat-sangat lepas ni jangan la ade lagi mulut-mulut yang nak kene cincang ngan aku. doakan la yang terbaik buat kami, bukan doakan yang buruk untuk kami.

okeh la.malas nak emo-emo....penat emotional lebih ni.

okeh.dah abeh conteng.tata!


No comments:

Post a Comment