Thursday, June 14, 2012

terase muda~

Salam to all....

rajin nye shaye update blog ye...takpe-takpe..tengah ade mood kan so update jela  keje nye.kikiki~ actually aku baru je balik dari tengok cite Prosthemeus tuh.ngan incik Hafiz la of course. aku ingat cite tu pasal ape la...rupe nye sci-fi punye genre..memang bukan taste aku..best memang best tapi aku geli la ngan bende pelik-pelik yang tak masok akal ni...aku lagi suke cite action..aku tengah tunggu GI Joe 2:Retaliation kuar..tengok trailer the Expandables 2 pun not bad gak since pelakon die sume hebat-hebat belaka..ade Jason Statham, Slyvester Stallone, Jet Li..

ha back to the topic..kenape aku tulis title terase muda ye? sebab nye lepas 8 taun aku tinggal kan zaman persekolahan akhir nye aku sarung balik baju sekolah untuk presentation retailing pagi tadi. naseb baek la aku muat je pakai baju adik.so dapat la melaram.hahahaha!beza gak la seket rupe mase zaman sekolah dulu.dulu nerd tak berhagak.sekarang seket ayu la.hihihi~ kat bawah ni ade gambar aku dengan baju sekolah.imagine jela muke aku zaman sekolah dulu lagi kurus dari ni...tudung lagi labuh dari yang ni...spek lagi besar dari sekarang and mase sekolah dulu lagi nerd dari sekarang.


ha ni akak2 store assistant n "kakak" shaye...kesian...lagi mude dari shaye tp kene jd kakak


shaye dimarahi oleh cikgu besor BOB....huwaaaaa!


ni lecturer retailing shaye.Miss Zarith Delaila..bln 9 nnt title die tuka jadi Puan

okeh.dah abeh menconteng..tata!

No comments:

Post a Comment