Wednesday, June 6, 2012

kenangan mase muda =)

Salam to all...

tetibe mood ari ni nak teringat mase zaman diploma dulu. well..i never thought this might happen again..but history does repeat itself....ape yang aku lalu mase zaman diploma dulu jadi sekali lagi.but that's life. conflict will always there.its up to us how we want to handle it.

zaman dip dulu memang la zaman jahat and nakal aku.memang bebas gile time tuh.banyak buruk dari baek.fortunately i slowly changed towards better person =)

tadi godek-godek la laptop lame yang gune zaman dip dulu.jumpe gambar-gambar mase aku kat poly dulu.walaupun x banyak tapi ade gak la gambar nye.gambar mase mule-mule bercinta pun ade gak.hehehe...

mase dip dulu banyak betol perangai aku.satu yang x berubah dari dulu sampai sekarang ialah baran aku.kalau aku rase aku nak maki orang memang kene. budak klas aku dulu penah je makan penampar aku.yang ditampar tu lelaki.bukan girl.depan orang ramai lak tu.so pengajaran nye jangan cuba duga sabar aku.kat UiTM ni aku tak pernah lagi tampar orang and dont make me do it.

aku dulu assistant class rep.memang huru hara kelas aku tu. ape tak nye.30 lelaki 10 je perempuan.name pun electronic engineering.class rep aku plak ala2 imam mude.baek je...mase umo aku 19 aku dah start dok umah sewa.so its kinda free to do what i want to do.orang laen dok hostel aku lak dok luar.lepas intern baru la ramai dok luar.

disebabkan perangai aku banyak yang buruk kat poly tu so xmo la cerite.biar jadi pengajaran kat aku.habit aku yang suke datang awal kat kelas rupenye dah mule start dari sini.aku suke je datang awal.lepak tengok orang kat foyer.sambil tu usha-usha prospek yang berkenan di hati. tapi tak sangkut pun.tersangkut dengan orang jauh di mata.hehehe.

sekarang ni ramai yang aku dah lost contact.tapi aku tau ramai yang dah kawen.yang ade anak pun ramai dah.dalam post lepas ni aku upload gambar jek ye..maybe sampai dua kali post kot.

okeh.dah abeh menconteng.tata!

p/s..Al-Fatihah untuk Arwah Muhammad Aliff Azarai yang kembali ke rahmatullah pada 2009. u'll always be in my memory my friend.


No comments:

Post a Comment